poniedziałek, 22 czerwca 2015

Za szczęściem. Do szczęścia...

Wszyscy dookoła non stop powtarzają mi "Goń za marzeniami" "Pracuj ciężko" "Ucz się" "Rób to..." "Nie rób tego..." "Ufaj temu..." "Nie ufaj tym..." "Z tymi nie rozmawiaj..." czy "Bierz przykład z niego/niej..."





Taki chuj.




Rób co chcesz i na czym Ci zależy, realizuj swoje pasje, spełniaj zachcianki, baw się jeśli możesz, słuchaj tego na co masz ochotę i nie przejmuj się. To przecież twoje życie i tylko ty możesz nim pokierować i dostaniesz na co zasłużysz. Dopiero wtedy będziesz szczęśliwy :]



Poniedziałek 22.06.15
Jest chujowo. Bardzo. Wódka stała się słodka, butelka jedyną przyjaciółką, a pusty kwadrat jedynym co na mnie jeszcze czeka.

Rozmawialiśmy wczoraj. Znów mnie dopadło. Pytałaś czy chodzi o Ciebie. Nie powiedziałem Ci, ale też nie zaprzeczyłem. Mimo iż dobrze wiedziałaś jak jest. Nie potrafie. Znów. Mieliśmy porozmawiać dziś, znów nie było nawet chwili. Z rana było okej, miałem jeszcze nadzieje, po południu już odpadłem. Widze w twoich oczach że robisz to troszeczke z przymusu, nie rozumiem. Obiecałaś mi coś. Jeśli nie będą jutro czerwone, odpuszczam sobie. Na zawsze. Pewnie znów nie wyjdzie i będe w tym tkwił. Muszę pić...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz